Yhteistreenit

Maanmainioissa porukoissamme pääset juoksemaan mukavien valmentajien ohjauksessa ja huippuunsa viritetyillä treenikonsepteilla kolme kertaa viikossa. Kukaan ei tietysti oleta, että pääset paikalle joka kerta, vaan voit tulla mukaan niin usein kuin haluat -ja sellaisena kuin olet!


Kesän 2022 päiväkohtainen ohjelma 11.7. – 11.9.

Ohjelmassa on perusharjoituspäivät, mutta joillakin viikoilla on vaihtuvuutta , ole tarkkana!!

vk 28

Ma 11.7. Juoksijan voima (45min yhteislenkki + 45min voimaliikkeet) 18.15-19.45, Hamarin kenttä
To 14.7. Vauhtitreeni klo 18.00 – 19.30 keskuskenttä

vk 29

Ma 18.7. Juoksijan voima (45min yhteislenkki + 45min voimaliikkeet) 18.15-19.45, Hamarin kenttä
To 21.7. Vauhtitreeni klo 18.00 – 19.30 keskuskenttä

vk 30

Ma 25.7. Juoksijan voima (45min yhteislenkki + 45min voimaliikkeet) 18.15-19.45, Hamarin kenttä
To 28.7. Vauhtitreeni klo 18.00 – 19.30 keskuskenttä

vk 31

To 4.8. Vauhtitreeni klo 18.00 – 19.30 keskuskenttä
Pe 5.8. Juoksijan voima (45min yhteislenkki + 45min voimaliikkeet) 17.00-18.30, Hamarin kenttä

vk 32

Ma 8.8. Juoksijan voima (45min yhteislenkki + 45min voimaliikkeet) 18.15-19.45, Hamarin kenttä
Ke 10.8. Juoksijan voima (60min yhteislenkki + 30min voimaliikkeet) 18.15-19.45, Hamarin kenttä
To 11.8. Vauhtitreeni klo 18.00 – 19.30 keskuskenttä

vk 33

Ma 15.8. Juoksijan voima (60min yhteislenkki + 30min portaat) 18.00-19.30, Vanhansilla tykki
To 18.8. Vauhtitreeni klo 18.00 – 19.30 keskuskenttä

vk 34
Ma 22.8. Juoksijan voima (60min yhteislenkki + 30min portaat) 18.00-19.30, Vanhansilla tykki
To 25.8. Vauhtitreeni klo 18.00 – 19.30 keskuskenttä

vk 35
Ma 29.8. Juoksijan voima (60min yhteislenkki + 30min portaat) 18.00-19.30, Vanhansilla tykki
To 1.9. Vauhtitreeni klo 18.00 – 19.30 keskuskenttä
Su 4.9. Pitkälenkki uimahalli 11.00-12.15

vk 36

Ma 5.9. Juoksijan voima (60min yhteislenkki + 30min portaat) 18.00-19.30, Vanhansilla tykki
To 8.9. Vauhtitreeni klo 18.00 – 19.30 keskuskenttä
Su 11.9. Pitkälenkki uimahalli 11.00-12.15 omatoiminen

Ilmoittaudu mukaan Yhteistreeneihin!

Innostuitko? Osallistuminen Yhteistreeneihin on helppoa, sinun tarvitsee vain ilmoittautua haluamallesi jaksolle alla olevista linkeistä ja ilmaantua paikalle. Voit joka kerta valita vapaasti mihin treeniin osallistut!

Vauhtitreeni

Vauhtikestävyysharjoittelua energisessä porukassa tiistaisin ja torstaisin. Sopii juoksijoille, jotka haluavat nostaa kuntoa tai muuten vain haastaa itseään. Ja ehdottoman oikea paikka niille, jotka haluavat parantaa tuloksiaan – näitä treenejä ei tule tehtyä yksin!

Kivatreeni

Monipuolista juoksuharjoittelua ja koko kehon treeniä mainiolla meiningillä torstaisin. Sopii juoksijoille, satunnaisille lenkkeilijöille sekä kävelyn kautta harrastusta aloittaville. Hauskat yhteistreenit, jotka saavat sinut liikkeelle silloinkin kun et yksin jaksaisi.

Yhteislenkit

Leppoisa yhteislenkki sunnuntaisin kaikille treeniryhmäläisille, vauhtitasoja paljon (8:00 min/km -> 4:30 min/km ja allekin). Tämän lenkin voit juosta rauhallisesti ja pitkään tai jos tykkäät haastaa itseäsi niin vauhdikastakin seuraa piisaa. Sopii kaikille, jotka jaksavat liikkua ainakin tunnin, ja välillä voi kävelläkin!

Joulun ja Uuden Vuoden ajan Yhteistreenit

Yhteistreeneissä on normaalista poikkeava ohjelma 24.12. – 2.1. Yhteistreenit pyörivät normaalisti 22.12.2019 saakka sekä jälleen 5.1.2020 alkaen Poikkeukset: Ti 24.12 Hyvää Joulua! EI TREENEJÄ, tankkkauspäivä! 🙂 To 26.12. Vapaamuotoinen yhteislenkki klo klo 11:00 Kokonhallilta Su 29.12. Yhteislenkki normaalisti klo 11:00 Uimahallilta Ti 31.12 EI TREENEJÄ To 2.1. Yhteistreenit klo 18:00 Kokonhallilta. Kaikille ohjelmassa Kivatreeni Mukavaa… Jatka lukemista Joulun ja Uuden Vuoden ajan Yhteistreenit

Kiran Kesäjumppa

Monipuolista lihaskuntoharjoittelua ja koko kehon treeniä tiistaisin Kiran osaavassa ohjauksessa. Sopii yhtä hyvin liikuntakipinää etsiville, treenailusta tykkääville kuin myös juoksijoille harjoittelua monipuolistamaan. Hauskat yhteistreenit, jotka saavat sinut liikkeelle silloinkin kun et yksin jaksaisi. Jokainen voi tehdä treenin oman kuntotason ja päivän mielihalujen mukaan: voit ottaa joko leppoisasti tai haastaa itseäsi! Yhteistreenien kulloinkin voimassa olevan aikataulun näet tästä… Jatka lukemista Kiran Kesäjumppa